كم توجهي بعضي از مسئولان ارشد شهرستان جوين به ارزشهاي نظام مقدس و خط ولايت
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی

یك اسیب شناسی درشهرستان جوین  خیلی از ناظران مردمی و عقلای شهرستان ، خصوصا دلسوزان نظام را به این فكر انداخته كه متاسفانه ارزشهایی نظام مقدس و خط و لایت و راه سرخ شهدا كمتر مورد توجه قرار گرفته است ! منظور گرفتن یاد واره و...و استفاده از كلمات قصار نمی باشد ، بلكه عملكر واقعی نشان دهنده همه مسائل است !!!!
 درذیل اقداماتی كه مشكو ك می نماید درشرایط فعلی كه دشمن از همه هجمه هابرای نابودی نظام مقدس استفاد می كند تعدادی هم در اندرون وگاه درپشت میزها با تخریب وجه رزمندگان و بسیجیان وسلحشوران دیروز و سنگرنشینان سه دهه انقلاب و بكارگماردن كسانی كه نه تنها برای این مملكت عملا وعامدا اقدامی نداشته بلك به سبب سوء استفاده از شرایط است كه به اریكه ها دست یافته و دل خانواده شهدا و رزمندگانی كه درعرصه جهاد به دستور رهبر معظم انقلاب بوده وتا اخر هم خواهند بود شكسته و ناامید تراز دیروز باید به نظاره  تخریب بیشتر كسانیكه با خود اندیشه لسوزانه دارند و تاكنون هم درمسیر انقلاب ونظام مقدس گام برداشته اند  بنشینند كه جای تاسف است. به قول قدیمی ها انگار قحطی مردان مرد است وباید با ذره بین درپی افراد باشند تا این ذربین دست كاری شده !!!!! كسانی را نشان دهد كه كمترین مروت را به نظام نداشته اند !!! جالب اینكه همین افراد دست اندركار تخریب دیگرانی باشند كه برای نظام ازجان ومال وزمان و ......استفاده كرده و حال نیز غریب افتاده اند!!!

شهرستان جوین سرزمینی كه درسوز وگذاز جنگ و پس از جنگ درثبات انقلاب نقش خوبی را داشته ومملواز كسانی است كه روزگار سخت با نظام بوده اند و پس از ان به سكوت نشسته و منتظر مانده اند كه مسئولان اقداماتا خود را انجام دهند ولی هیچ گاه تا این اندازه شاهد،طرد نیروی های انقلابی حاظر و فرزندان شهدا ورزمندگان وبسیجیان نبوده اند وبه عوض ، حضور كسانی كه تاكنون جز خیانت به نظام و معاندت و تعریف وتجمجید از دشمن  كارنامه ای نداشته وبدتر كسانی كه حتی چندین بار به پایگاه اشرف رفته و اموزشهای لازم را دیده ویا كسانیكه درزمان قبل از انقلاب از عوامل ساواك ان زمان بوده و زمان انقلاب هم برادرانشان به لشكرگاه غرب گریخته و  وطن یادشان نیامده كه بماند بلكه .....وخانواده انها هم درداخل با تبلیغات منفی علیه نظام ازهیچ خیانتی دریغ نكرده اند اكنون با عناوین مخلتف ،‌آنهم از اندرون ادراتی كه ممكن است اسناد طبقه بندی شده داشته باشد !!!! سبز شده اند و گاه دركنار مسئولان ارشد وگاه در دفتر وگاه درسیستم انها ، خواه وناخواه  به خواسته خود رسیده اند!!!؟
جالب اینكه همین افراد هم طبل تهمت چاق كرده و به دست تعدادی متاسفانه مسئول داده و انها هم تا می توانند علیه رزمندگان و بسیجیان وهیئت داران و معتمدین واقعی مردم زده تا هرچه بیشتر  تخریب این گونه اشخاص امكان پذیرباشد وااگر این كار انجام نشود كه با حضور همان غیور مردان دیروز و مردان مرد امروز دیگر جایی برای معاندین نمی ماند كه اینگونه در بدنه دولت مشغول شاید شنود و مخابره باشند !!! ازكجا معلوم !!!
هیچ ،كه معلوم نباشد این وجه قضیه معلوم است كه همه افراد بجز اندك كسانی كه قبلا هم مسئولیت داشته اند كسانی درسمت های مختلف بكار گمارده می شوند كه درزمان جنگ و دوران سخت بعدازن ، نیشخند مسجد نشینان بودند بگذریم از پارتی بازی هایی كه انجام می شود؟! و تنها به كسانی توجه نمی شود كه برای این مملكت هرانچه كه لازم بوده انجام داده اند ولی حال بدروزگار شده اند؟؟؟؟!!!! وبه نقطه ای رسیده اند كه همین طیف مخالفان نظام را همان بسیجیان و دلسوزان معرفی می كنند!!!!!! واقعا كه چه خیانتی !!؟ چه خطری كه براحتی افریده می شود!!؟ واكنون هم درشرایط سخت بازهم همان معروفانی كه اكنون منكر نام دارند وهمان حاشیه رفتگان (وهمان كسانی كه اكنون انواع انگ ها و تهمت ها و زخمها را متاسفانه از كسانیكه ادعای داعیه داری از حكومت و نظام و اصولگرایی داشته ولی درعمل نشان داده می شود كه به هیچ یك ""حتی همان اصولگرایی """ معتقد نیستند)درزمان جنگ احتمالی به دفاع از حریم ولایت و نظام مقدس خواهند رفت !  اری همان كسانی كه اكنون میدان دار هستند مثل گذشته بازهم یك نفراز خانواده را تقدیم دشمن خواهند كرد تا بازهم مثل گذشته سینه هموطن را بدرد ! ولی حال كه همان افراد عزیز شده اند و همان بسیجیان ورزمندگان دیروز و مردان مرد امروز  ، منكر نام گرفته اند  !!!؟ نمی دانم چرا وچرا ورچرا دیگر جایی برای دلسوزان واقعی نظام نیست !!وچرا عرصه برهمان مردان مرد و دلسوزان نظام تنگ وتنگترمی شود !!!!!؟؟؟

ازنهادهای مرتبط انتظارمیرود كه نگذارند تا ارزشهای انقلاب اینگونه تاخت وتاز شده و دلسوزان نظام متاثرتراز دیروز باشند




:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 20 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: